7.5.14

Πώς ξεφορτώθηκα την ακμή μου και καθάρισα το πρόσωπό μου - σχεδόν, ΟΚ;


Μια πρόκειται για το μπλόγκ μου είπα να σας πω πώς μετά από δεκαετίες κατάφερα να καθαρίσω την επιδερμίδα μου σε μεγάλο βαθμός γιατί με ρωτούν φιλενάδες και συγγενείς.

Να ξεκαθαρίσω πρώτα πρώτα πως είμαι μια πολύ φυσιολογική γυναίκα, για να μην παρεξηγηθώ. Και το σημαντικότερο, μη νομίσετε ότι και σήμερα έχω την φανταστική επιδερμίδα, πάλι έχει ατέλειες, απλά πολύ πολύ λιγότερες. 

Επίσης να ξεκαθαρίσω ότι αν είστε μια από αυτές τις γυναίκες που φροντίζουν πολύ τον εαυτό τους δεν υπάρχει λόγος να διαβάσετε τα παρακάτω. Έχετε μάλλον ήδη κάνει όσα μπορείτε, εγώ είμαι η απόλυτη ερασιτέχνις μπροστά σας, μην σπαταλήσετε το χρόνο σας. 

Από την εφηβία με ταλαιπωρούσε η ακμή αλλά μην φανταστείτε τίποτε τραγικό, απλά κάποια μεμονωμένα σπυράκια που ήλπιαζα ότι με την πάροδο του χρόνου θα εξαφανιστούν. Κούνια που με κούναγε.

Δυστυχώς έφτασα να διανύω τη δεκαετία των 30 με τα ίδια σπυράκια και κατά πολύ χειρότερη επιδερμίδα γιατί τα έσπαγα κιόλας. ‘Οχι πάντα αλλά ένα-δυο κάθε φορά που είχα περίοδο. Όσο και να γιάνανε, κάποια σημάδια έμεναν. Μπορώ να πω ότι σχεδόν το αγνοούσα. Με το μέικ απ κάλυπτα αρκετά αν και όχι τέλεια. 

Μετά ήρθε το διαζύγιο και κοίταξα δυο και τρεις φορές φορές το πρόσωπό μου, για πρώτη φορά μετά από χρόνια ήθελα να βγω έξω και επίσης για πρώτη φορά στη ζωή μου είδα το χρόνο να περνά πάνω στο πρόσωπό μου. 

Τι έκανα:

1. Καθαρισμός 

Άρχισα να καθαρίζω κάθε βράδυ το πρόσωπό μου, όπως επίσης και κάθε πρωί. ΜΑ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΠΡΩΙ
Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ και με βοήθησαν να δω διαφορά είναι

-το Eau Miscellaire της L’Oreal, το καλύτερο ξεβαφτικό ου έχω βρει.Όποτε το δάνεισα στην πιο προσεγμένη φίλη μου σχολίασε ότι είναι απίστευτο. Από όσα προϊόντα έχω δοκιμάσει είναι το μόνο που όταν μετά περάσεις το βαμβακάκι με τη λοσιόν το πρόσωπό σου είναι πεντακάθαρο και δεν βγαίνει άλλο μέικ απ. 

-Το gel καθαρισμού της Garnier το μπλε που λέει Pure. Έχει ένα προϊόν που λέγεται σαλικυλικό οξύ που χρησιμοποιείται ως αντισηπτικό και για την καταπολέμηση διαφόρων δερματικών παθήσεων εκτός από την ακμή. Υπολογίζω ότι αν πλένω το πρόσωπό μου δυο φορές την ημέρα με αυτό χρειάζομαι 1 συσκευασία το τρίμηνο. Βέβαια έχω πάει σε 1-2 αισθητικούς που λένε ότι δεν είναι καλό να το χρησιμοποιούμε το καλοκαίρι. Μην μου ζητήσετε να σας εξηγήσω τα επιστημονικά αλλά συστήνουν να μην το χρησιμοποιούμε όταν πάμε να εκτεθούμε για πολύ στον ήλιο - το ίδιο λένε και για όποιο προϊόν περιέχει βιταμίνη C-οπότε τους καλοκαιρινούς μήνες όταν κάνω διακοπές το χρησιμοποιλω μόνο το βράδυ. 

-τη λοσιόν καθαρισμού Garnier Skin Naturals, πράσινη για μικτές ή λιπαρές επιδερμίδες - αρχικά χρησιμοποιούσα τη λοσιόν της σειράς pure πάλι της garnier αλλά έχω την εντύπωση ότι πρόκειται για το ίδιο πράγμα σε διαφορετικό μπουκάλι. Αυτό που έχω τώρα είναι πράσινο

ή τη λοσιόν καθαρισμού της Clinique, το νούμερο 2. Κάνει την ίδια δουλειά αλλά είναι λίγο πιο ακριβή και δεν την βρίσκει κανείς στο σούπερ μάρκετ. 

Όταν κάνω μπάνιο κάνω και μια απολέπιση τρίβοντας το πρόσωπό μου με το προϊόν Καθαρισμού και Απολέπισης 3 σε 1 πάλι της Garnier Pure. Μια φορά την εβδομάδα αυτό το προϊόν το βάζω στο δέρμα μου 5 λεπτά πριν μπω στο μπάνιο και το χρησιμοποιώ έτσι σαν μάσκα πριν κάνω απολέπιση. Για να πω την αλήθεια ποτέ δεν το έχω χρησιμοποιήσει απλά ως προϊόν καθαρισμού καθημερινό στο νιπτήρα. 

2. Ενυδάτωση και αντιγήρανση
Εδώ ακολουθώ την τακτική να χρησιμοποιώ διάφορα προϊόντα μέχρι να αδειάσουν οι συσκευασίες τους, σαν θεραπεία ας πούμε, και μετά να αλλάζω. Παρατήρησα ότι αν χρησιμοποιώ το ίδιο προϊόν συνέχει τότε παύει να λειτουργεί. 

Βάζω πρώτα τον ορό και μετά την κρέμα, κάθε μέρα, πρωί και βράθυ. 

Έχω δοκιμάσει και προτείνω:

Για αρχή για να καθαρίσει το δέρμα σας, τη σεiρά της L’oreal Revatalift Laser X3. Την πήρα τυχία αλλά μέχρι και η μαμά μου, που είναι παντελώς άσχετη με αυτά αλλά με βλέπει πολύ σπίτι και αμακιγιάριστη παρατήρησε ότι εξαφάνιστηκαν πολλά από τα σημάδια στο πρόσωπό μου μετά από περίπου 3 εβδομάδες χρήσης. Δεν το απέδωσε βέβαια στον ορό και την κρέμα, με ρώτησε απλά τι έγινε, πώς το κατάφερα και έφυγαν πολλά από αυτά. 

Την καινούρια σειρά Sostar με γάλα από γαϊδουράκι και κολλαγόνο. Είναι παμφθηνη - η κρέμα είχε 9 ευρώ στο φαρμακείο, ο ορός δεν θυμάμαι - και τη φοράω αυτές τις μέρες και μου φαίνεται πως λειτουργεί υπέροχα. 

Τη σειρά της Liftactiv Derm Source της Vichy, ειδικά το προϊόν για το γέμισμα των ρυτίδων Advanced Filler
, είναι πολύ καλό. Ο ορός εμένα τουλάχιστον μου ξεφλουδιζόταν οπότε τον έβαζα μόνο το βράδυ. 

Το προϊόν Collagen Filler  της L’oreal. Είναι για τις ρυτίδες και είναι θαυματουργό αν και για κάποιο λόγο το έχουν αποσύρει από την Ελλάδα. Το παίρνω όποτε πάω στην Αγγλία, δουλεύει τρομερά, αν έχετε οποιαδήποτε φίλη που ασχολείται με αυτά θα το παρατηρήσει. 

Οτιδήποτε από τη σειρά  Youth Lab. Θα τα βρείτε στις αισθητικούς, τα δικά μου τελείωσαν και είναι λίγο άβολο να τρέξω να βρω, λέω όμως να δοκιμάσω να τα πάρω από τη σελίδα τους τώρα. Ειδικά σε αυτό είναι πολύ καλή η CC τους που λειτουργεί και ως ενυδατική και ως μέικ απ αλλά προσωπικά βάζω ούτως ή άλλως ενυδατική. 

Σε ότι αφορά την ενυδάτωση, ακολούθησα τη συμβουλή της φίλης που προσέχει τον εαυτό της και έκοψα τα πολύ ακριβά προϊόντα. Απλά γιατί δεν μπορώ να τα χρηματοδοτήσω ώστε να τα χρησομοποιώ καθημερινά, πρωί βράδυ, και το αποτέλεσμα ήταν να μην κάνω κάποιο από τα παραπάνω βήματα. Καλύτερα λίγο φτηνά και καθημερινή χρήση, παρά ακριβά και στη χάση και στη φέξη. 

3. Εξτραδάκια
Βαθύς καθαρισμός - μακάρι να μπορούσα να κάνω κάθε μήνα αλλά κάνω τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο, ίσως 3,  κάνει τεράστια διαφορά

Μικροδερμοαπόξεση - καθόλου επεμβατική, είναι ένα πολύ σοβάρό πίλινγκ. Το έχω κάνει δυο φορές σε 4 χρόνια, από μια μόνο φορά κάθε φορά αλλά ήταν εκπληκτικό, κάθε φορά ήταν σαν να αποκτώ νέο δέρμα! Προσοχή οι αισθητικοί λένε ότι δεν πρέπει να το κάνετε το καλοκαίρι!

Πάντως πριν ξεκινήσετε καλό θα είναι να κάνετε ένα από τα δύο παραπάνω. 

Επίσης τελευταίο εξτραδάκι, αν πάτε στην Αγγλία να μπείτε στα boots και να πάρετε τις μάσκες με υαλουρονικο οξύ της δικής τους, οικονομικής σειράς Νο7, είναι εξαιρετικά ανανεωτικές. 

4. Make up
Τα τελευταία δυο και πλέον χρόνια βάφομαι κάθε μέρα. Έχει βοηθήσει εξαιρετικά την επιδερμίδα μου το γεγονός αυτό, τουλάχιστον κατά την άποψή μου. Χρησιμοποιώ το make up της MAC ή της Estee Lauder. Και τα δυο μου φαίνονται εξαιρετικά καλά προϊόντα, πολύ θρεπτικά, και επίσης όταν είσαι βαμένη και περιποιημένη δεν πειράζεις τόσο το πρόσωπό σου από την προσωπική μου τουλάχιστον εμπειρία. Βέβαια αυτό προϋποθέτει επίσης ότι ΞΕΒΑΦΕΣΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Τέλος, θέλω να πω απλά πως από όλη αυτή τη διαδικασία αυτό που έμαθα είναι ότι οι σύγχρονες κρέμες και τα διάφορα ματζούνια είναι πολύ καλύτερα από ότι ήταν παλιά, ή τουλάχιστον αυτή την εντύπωση έχω. Μου φαίνεται πως όταν χρησιμοποιώ κάτι, και συνήθως όπως καταλάβατε δεν χρησιμοποιώ ακριβά προϊόντα, δουλεύει και κάνει αυτό που λέει στο κουτί. Όχι θαύματα αλλά βελτιώνει τα πράγματα. 

Αυτά τα αρκετά, αν σκεφτώ κάτι άλλο θα το βάλω και αυτό. 

ΥΓ. Προσοχή! Δεν μου είπε κανείς ότι φαίνομαι νεότερη ή οτιδήποτε, εγώ είμαι ευχαριστημένη από αυτά που δοκιμάζω και πιστεύω ότι σε διαφορετική περίπτωση θα φαινόμουν μεγαλύτερη.





Δεν υπάρχουν σχόλια: