1.4.14

Δύσκολες, πικρές αλήθειες

Από τότε που έκανα δυο παιδιά ανακάλυψα πως πολλά από όσα λέγονται για τη μητρότητα είναι ελαφρώς ωραιοποιημένα. Αυτά τα 24ωρα στη Βρετανία έχει γίνει χαμός γιατί η τραγουδίστρια Λίλι Άλλεν τόλμησε να πει την δική της αλήθεια: ότι το να μένει σπίτι με τις κόρες της  -2 και 1 ετών αντίστοιχα- ήταν “βαρετό” και έτσι αποφάσισε να επιστρέψει στη δουλειά της, 4 χρόνια αφού την εγκατέλειψε για να αφοσιωθεί στην οικογένειά της, και να κυκλοφορήσει νέο δίσκο.

Η Άλλεν είπε ότι καθώς τα παιδιά της ήταν πολύ μικρά περνούσε όλη την ημέρα μόνη της στο σπίτι με δυο ανθρώπινα πλάσματα με τα οποία δεν μπορούσε να επικοινωνήσει. 

Πριν σκαρφαλώσουμε όλοι στα κάγκελα, οκ τα παιδιά μπορούν να επικοινωνήσουν ακόμη και σε βρεφική ηλικία με το βλέμμα, το χαμόγελο, το κλάμα και όλες τις υπόλοιπες εκφραστικές δυνατότητες που διαθέτουν. Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που ακούω από γυναίκα σε παρόμοια κατάσταση πως βαριέται. 

Δεν μπορώ να πω πως εγώ αισθάνθηκα ότι βαριόμουν την περίοδο που αφιερώθηκα στα παιδιά μου. Εξαντλημένη αισθανόμουν και κάποιες φορές αγχωμένη στην προσπάθειά μου να είμαι όσο καλύτερη μητέρα μπορούσα. 

Όταν όμως επέστρεψα στη δουλειά αισθάνθηκα πραγματικά πολύ ευτυχισμένη που περνούσα πλέον μεγάλο μέρος της ημέρας μου κάνοντας κάτι που αγαπώ - χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν λατρεύω τα παιδιά μου - και επικοινωνόντας με ενήλικες για θέματα που με ενδιαφέρουν.  


Να και ένα τραγουδάκι της Λίλυ που είναι εξαιρετικά γλυκειά και πριν αποκτήσει τα κοριτσάκια της απέβαλε και δημόσια της στοίχισε πολύ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: