10.4.08

'Ηρθε η ώρα της δίαιτας


Αργά η γρήγορα θα ερχόταν και η αποφράδα ώρα της δίαιτας και αποφάσισα πως η ώρα της ήρθε τώρα. Οι λόγοι είναι πρακτικοί: μετά από δύο εγκυμοσύνες μέσα σε τρία χρόνια έχω πλέον ξεμείνει από ρούχα. Τη σεζόν που είσαι έγκυος τη χάνεις και για αρκετούς μήνες ακόμα συνήθως αισθάνεσαι πως θα πετάξεις τα λεφτά σου εάν αγοράσεις ρούχα τώρα που έχεις επιπλέον κιλά. Έτσι τώρα ανοίγω τη ντουλάπα μου και δεν έχω σχεδόν τίποτα να φορέσω εκτός από φόρμες!

Την πρώτη φορά που έμεινα έγκυος μου πήρε αρκετό καιρό να χάσω τα κιλά μου. Τελικά έναν ακριβώς χρόνο μετά τη γέννηση της Στέλλας κατάφερα να μπω στο αγαπημένο μου φόρεμα στο οποίο σημειωτέον χωράω μόνο όταν είμαι στα λιγότερα δυνατά κιλά μου. Κάτω από αυτά έχω να κατέβω εδώ και δέκα χρόνια και δεν είμαι και σίγουρη πως το θέλω γιατί το πρόσωπό μου φαίνεται μίζερο και το στήθος μου εξαφανίζεται.

Την ίδια εβδομάδα που τα κατάφερα συνειδητοποίησα πως είμαι έγκυος για δεύτερη φορά!!!! Το θετικό βέβαια ήταν πως ξεκίνησα την εγκυμοσύνη από το σημείο μηδέν σε ότι αφορά το περιττό βάρος ενώ την πρώτη φορά ήμουν ήδη στα παχιά μου γιατί με τον άντρα μου είχαμε πάει για δύο εβδομάδες στη Νότια Ιταλία, τον γαστρονομικό μου παράδεισο.

Λοιπόν την πρώτη φορά το βάρος το έχασα ως εξής: πρώτα, ακολούθησα για 2-3 εβδομάδες τη «Δίαιτα που έκανε θεά την Αφροδίτη». Με βολεύει πολύ γιατί τρώω τα περισσότερα που περιλαμβάνει, είναι εύκολη και έχει βολικές για μένα αντικαταστάσεις των προτεινόμενων γευμάτων. Για παράδειγμα αντικαθιστά το μεσημεριανό με δύο κεσεδάκια γιαούρτι που είναι και εύκολα και τρως το ένα για μεσημέρι και το άλλο όταν σε ξανακόψει – πολύ σύντομα στην περίπτωσή μου – η πείνα.

Μετά έκανα διάδρομο στο σπίτι. Άρχισα με 15’ λεπτά και χαμηλές ταχύτητες και ανέβηκα σταδιακά.

Στο τέλος, όταν χρειάστηκε να κάνω κάτι και για το υπόλοιπο σώμα βρήκα ένα DVD του Shape που διαρκούσε 12’ λεπτά!!!! Είχε τρία προγράμματα των 12’ λεπτών, το κάθε ένα δυσκολότερο από το άλλο. Σούπερ γιατί δεν έχω χρόνο – γι’αυτό απέτυχε και η προσπάθειά μου να πάω γυμναστήριο – ενώ 20 λεπτά διάδρομο και 12 λεπτά βίντεο καταφέρνα να τα εξασφαλίσω όταν κοιμόταν το παιδί.

Να προσθέσω ότι τα κιλά τα έχασα χάρη στην τρομερή βοήθεια και ενθάρρυνση του άντρα μου που είναι fitness and healthy eating freak αλλά κατάφερε να καταλάβει πως εγώ δεν είμαι και έχω ανάγκη τη βοήθειά του χωρίς όμως αυτή να καταλήγει στην υπερβολή και την καταπίεση.

Δυστυχώς το εν λόγω DVD το έχασα. Βρήκα όμως ένα άλλο στο Prevention του Μάρτη (το πρώτο από μία σειρά τεσσάρων). Το δοκίμασα για πρώτη φορά προχθές και για δεύτερη σήμερα. Διαρκεί περισσότερο αλλά μπορείς να το σπάσεις και οι ασκήσεις του είναι βατές – και το λέω εγώ που δεν είμαι και ο πιο γυμνασμένος άνθρωπος στον πλανήτη. Τώρα κάνω περίπου 25 από τα 35 λεπτά που συνολικά κρατούν οι ασκήσεις του. Σήμερα απέφυγα τα βαράκια γιατί αισθάνθηκα πως με ενοχλούσε λίγο η τομή μου αλλά ελπίζω να τα κάνω μεθαύριο. Αποφάσισα να το κάνω μέρα παρά μέρα και τις υπόλοιπες ένα τεταρτάκι διάδρομο.

Τώρα είμαι 65 κιλά (από 75 όταν γέννησα) και θέλω μέχρι τις 15 Ιούνη – που παντρεύεται μία κολλητή μου- να έχω φτάσει τα 60 και να έχω σφίξει.

Άντε καλή μου επιτυχία γιατί έχω βαρεθεί να σκέφτομαι να βγω γιατί δεν έχω ρούχα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: